W głębokim śnie

Śniła mi się dramat lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem poruszenie, dlatego że był w tamtym miejscu pokazany pieczołowicie taki tenże wypadek, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, do którego przyczepiony był mamuci obciążenie uczuciowy, więc przejąłeś frakcja uczuć osób biorących do wnętrza nim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół ano wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe w chwili, podczas kiedy tak mają miejsce. Gdy w istocie się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawa opuszcza twoje trup i udaje się z misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się padnięty, ponieważ niesłychanie z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasami śniło mi się, iż w domu wybuchał pożoga, zaś ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało miejscowość w twoim poprzednim wcieleniu, i podniecenie paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie w tym samym czasie uwalnia proporcja zablokowanych emocji natomiast pomaga uwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek czy też nieszczęście, co mogę dokonać?Możesz być w stanie kogoś ostrzec, aliści ta jednostka być może negacja logiczna nadać twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo zaś pomocnik na rzecz ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem dodatkowo poproś anioły o asystent w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie szczyl mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie oraz czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego ogół w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą natomiast twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten rodzaj doświadczania plus wzrostu, w miejsce życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, że pełnia u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, a od tego czasu poroniłam dodatkowo niekiedy śni mi się dwójka dzieci bawiących się ochoczo w środku ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli naprawdę, to do wnętrza jaki sposób mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż całość u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą tudzież rozwijają się, do wnętrza miarę niczym ty i twoja rodzina uczycie się również doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, że poczują uczestnictwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi a wznosząc w ciągu negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała sikorka i powiedziała, w charakterze ma na określenie oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo naprawdę cudowne. Musiałaś istnieć nadzwyczaj otwarta oraz wrażliwa, bowiem córeczka miała okazja nawiązania z tobą w ten procedura żywego również wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wybitnie ważna także przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda część twojego snu to obojętnie jaki dyscyplina ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza bycie każdej tej części, i ponadto słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi sposób na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce masa pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego później powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę plus porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które fortel było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, mimo to przypadkiem na odwrót tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść także je usunąć.Zinterpretowałam owo ano: Muszę pozbyć się zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi faktycznie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I naprawdę, plus nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, to różni ludność postrzegają rzeczy w środku zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje plus przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo ranga dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego społeczność je mają? Co wolno spośród tym uczynić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od momentu wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezbronny lub bezradny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym zupełnie, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie do wnętrza myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się spełnić wymagania te uczucia do wnętrza taki modus, w środku jaki nie jest dozwolone było tego dopuścić się do wnętrza czasie, jak było się nie inaczej bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że przedtem od chwili długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć wieczny dojazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą dowolnie wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce oddać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W kto sposób mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda element twojego snu owo obojętnie jaki sfera ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy życie każdej tej części, tudzież też słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi droga jakże najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego nadal powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, plus wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę także łańcuch, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które fortel było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, mimo to może ledwie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam to w taki sposób: Muszę obalić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w środku twierdzenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I tak, zaś nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dopasować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w środku różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo cechowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów natomiast z jakiego powodu zbiorowość ludzka je mają? Co można spośród tym dokonać?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz zbyt razem tłumione są od momentu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezradny lub nieruchomy, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym co do jednego, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba uczynić zadość te uczucia w taki tryb, wewnątrz który nie jest dozwolone było tego sporządzić w środku czasie, jak było się faktycznie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że obecnie od momentu długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny spanie przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać porządny wjazd aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą niezbyt dokładnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością plus wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej nazwa "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, ponieważ istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to wskroś uspokojenie umysłu natomiast utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym zaiste manifestuje się kondolencje natomiast mądrość. Inna mechanika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała natomiast wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu opatrzyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem znaczyć dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć piękna wielce z wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to uporządkowany instruktaż, zgoła logiczny także konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeczka powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi za pomocą nos. Myśli także dźwięki po prostu bez trudu przepływają, do tego stopnia jak chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć także bezpośrednie rutyna pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko w takim razie będzie się w stanie naprawdę importować profit innym. Wyobraź sobie jakże w środku główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz w wyższym stopniu za ciała. Kiedy poprzednio pod każdym względem je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności oraz przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach i wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a faktyczność zaczyna promieniować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem również pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj owszem czasochłonnie w charakterze chcesz. Możesz podobnie próbować na głosowanie ewentualnie do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając wobec okazji żądanie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w środku tym tak jak dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie natomiast w innych. Postaraj się odczuwać to, no głęboko tudzież szczerze, wzorem jedynie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii dodatkowo co więcej pełnej przytomności w istocie powoli, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w "po tej stronie natomiast otóż". Po chwili wypisz wymaluj rzeczywistość pojawia się od nowa - zadbany dodatkowo doskonały. Każdy atom wibruje radością również jest utrzymywany do wnętrza całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże zaś nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, niezależnie od czasu tego azali o tym wiedzą, czyli też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się podobnie jak nasze ścierwo, owszem współcześnie nuże wakacje od słabości plus chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, a więc je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na mat wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w toku medytacji, stają się nieograniczone również docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna natomiast dając im w zamian jedyne trwałe łut - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, ubolewanie, frajda, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Energia z kamieni: bursztyn i jadeit

Zatonięcie w nawróceniu

Fantomowy lapis